ادامه تجاوز جنگنده‌های سعودی به صنعا

ادامه تجاوز جنگنده‌های سعودی به صنعا
جمعه 22 خرداد 1394 - 11:33

جنگنده‌های رژیم سعودی در صنعا پایتخت یمن با هدف قرار دادن مناطق مسکونی، کشتار دیگری به راه انداختند که در نتیجه آن شماری از غیرنظامیان که بخش عمده آنها زن و کودک بودند، جان باختند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، منابع محلی خاطرنشان کردند: جنگنده های متجاوز سعودی منازل شهروندان را در بخش قدیمی صنعا هدف قرار دادند که در اثر این حملات هوایی چند خانواده بطور کامل کشته و یا زخمی شدند. صهعا یکی از قدیمی ترین شهرهای دنیا به شمار می رود و نام آن در فهرست میراث جهانی درج شده است.

حملات هوایی سعودی ها، منازل مسکونی در محله القاسمی واقع در مرکز بخش قدیمی شهر را هدف قرار دادند که در نتیجه آن تعدادی از غیرنظامیان بی دفاع شهید و یا مجروح شدند. جنگنده های سعودی همچنین خیابان مأرب و کوهستان عطان و منطقه السواد در شهر صنعا را بمباران کردند.

جنگنده های متجاوز سعودی همچنین استانهای مختلف یمن را در هفتاد و هشتمین روز متوالی مورد حمله قرار دادند و طی آن دانشکده آموزش و پرورش در استان صعده و دو دانشسرای تربیت معلم و فنی بازرگانی و شهرک النظیر شهر رازح در استان صعده را هدف قرار دادند که در اثر آن شماری از غیرنظامیان کشته و یا زخمی شدند.

به گفته منابع محلی علاوه بر حمله هوایی به دو منطقه خورمکسر و التواهی در شهر عدن، نیروی هوایی رژیم سعودی همچنین به شهر القاعده در استان أب حمله کرد که در نتیجه آن سه تن شهید شدند.

جنگنده های سعودی منطقه بیراحمد در استان لحج و منطقه الخنجر در استان جوف را بمباران کردند که در اثر آن تعدادی از غیرنظامیان شهید و یا زخمی شدند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها