نخست وزیر عراق:

برنامه ریزی برای مرحله پس از داعش آغاز شده است

برنامه ریزی برای مرحله پس از داعش آغاز شده است
شنبه 23 خرداد 1394 - 18:13

العالم - نخست وزیر عراق تاکید کرد که دولت وی برنامه ریزی برای مرحله پس از بیرون راندن تروریست های داعش از کشور را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،" حیدر العبادی" در مراسمی به مناسبت هفته جهاد کفایی و نیروهای داوطلب مردمی که در بغداد برگزار شد، با بیان این که بیشتر شهرهای ویران شده عراق توسط تروریست ها شهرهای سنی نشین است و بیشترین شمار آوارگان نیز مربوط به اهل سنت است، تصریح کرد: برنامه ریزی برای مرحله پس از بیرون راندن تروریست های داعش از خاک عراق آغاز شده است.

سومریه نیوز به نقل از العبادی نوشت: عراقی ها در همه جبهه ها باستثنای الرمادی، علیه تروریست ها، پیروز شده اند.

وی با بیان این که پس از رویدادهای الرمادی، پیروزی هایی محقق شده و چند برابر مساحت الرمادی از دست تروریست ها آزاد شده است، گفت: کسانی که تلاش کردند عقب نشینی در الرمادی را بازگشت به گذشته جلوه دهند، سخت در اشتباهند.

پس از حمله گروهک تروریستی داعش در 19 خرداد سال گذشته به عراق و اشغال تعدادی از شهرهای این کشور از جمله موصل، آیت الله سیستانی یکی از مراجع عراق در همان زمان جهاد کفایی برای دفاع از این کشور اعلام کرد که با استقبال نیروهای مردمی روبه شد و وضعیت عراق که طی چند روز به سمت سقوط پیش می رفت، با ظهور و بروز نیروهای حشد الشعبی به سمت پیروزی نیروهای عراقی تغییریافت.
 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها