فراکسیون دولت قانون عراق آزادی سلمان را خواستار شد

فراکسیون دولت قانون عراق آزادی سلمان را خواستار شد
شنبه 30 خرداد 1394 - 13:46

فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق با صدور بیانیه‌ای حکم زندان دبیرکل جمعیت وفاق بحرین را محکوم کرد و آزادی او را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "علی الادیب " رئیس فراکسیون دولت قانون گفت: این فراکسیون حکم زندان شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق را محکوم می کند.

وی افزود: دادگاه جنایی بحرین، شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق را به  4 سال حبس محکوم کرده است بدون اینکه به خواستهای مردم خشمگین خواهان اصلاح وضعیت سیاسی کشور توجه کند، و به تفرقه افکنی میان شهروندان بر اساس مواضع طایفه ای پایان دهد.

الادیب تاکید کرد: قوانین کنونی ، به هیچ دولت درهیچ کجا اجازه نمی دهد تا سیاست ساکت کردن مردم ، مصادره رای آنان و نقض حقوقشان را دنبال کند.
وی اظهار داشت: دولت بحرین با علم به این موضوع که درخواستهای جمعیت وفاق مسالمت آمیز و واقعی است، باید به این درخواستها پاسخ دهد زیرا تحقق آن برای جامعه ثبات و خشنودی به دنبال دارد؛ و سهل انگاری در برابر آن و مبارزه با آن با تکیه برنیروی پلیس ، دلیل آشکاری بر ظلم و ستم ناموجه دولت بحرین است.

الادیب خاطرنشان کرد: از دولت بحرین می خواهیم تا در مواضع خود بازنگری کرده و شیخ سلمان را آزاد  و به دور از استبداد و سلطه گری خواست مردم را درک کند؛ زیرا مردم جهان شاید در پاره ای موارد بر ستم ستمگران صبر کنند اما تا پایان ، تسلیم نمی مانند.

وی با ادای احترام به مواضع مردم بحرین و رهبر مجاهد آنان شیخ علی سلمان تاکید کرد پیروزی الهی به زودی نصیب ستمدیدگان و مومنان خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها