عملیات شهادت طلبانۀ یک فلسطینی در قدس

عملیات شهادت طلبانۀ یک فلسطینی در قدس
يکشنبه 31 خرداد 1394 - 22:19

یک شهادت طلب فلسطینی، با حمله به یک افسر گارد مرزی در منطقه باب العامود در قدس اشغالی، وی را به ضرب چاقو به شدت زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حرف و حدیث درباره سرنوشت محمد ابوحصیره جوان 18 سالۀ اهل الخلیل که اجرای این عملیات را به عهده داشت، زیاد بود و برخی از منابع صهیونیستی از شهادت وی بر اثر شدت جراحات وارده خبر داده بودند؛ اما چندی بعد، این خبر را تکذیب و تاکید کردند که وی در بیمارستان هداسا عین کارم واقع در قدس اشغالی، تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین، به نقل از منابع صهیونیستی نوشت که ابوحصیره، در این عملیات شهادت طلبانه افسر صهیونیست را از ناحیه گردن به ضرب چاقو به شدت زخمی کرد، اما افسر صهیونیست توانست به او تیراندازی کند که بر اثر آن، شهادت طلب فلسطینی به شدت زخمی شد.

چند ساعت پس از این عملیات، منابع رسانه ای صهیونیستی خبر دادند که افسر صهیونیست دچار مرگ مغزی شده است.

در این میان، تفنگداران رژیم اشغالگر صهیونیستی، منطقه باب العامود را مسدود کرده و به سمت شهروندانِ این منطقه حمله ور شدند.

هنوز مشخص نشده است که این شهادت طلب فلسطینی، شخصا اقدام به این عملیات کرده، یا از طرف یکی از جنبش های فلسطینی برای این عملیات اعزام شده است.

این عملیات، دومین عملیاتی فلسطینی است که طی 48 ساعت گذشته، علیه صهیونیست ها صورت می گیرد. جمعه گذشته نیز یک مبارز فلسطینی، با تیراندازی به شهرک نشینان صهیونیست نزدیک یکی از چشمه های غرب رام الله، یک شهرک نشین صهیونیست را کشت و یکی دیگر را زخمی کرد و توانست جان به سلامت ببرد.

26

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها