العبادی: اگر عراق نبود، داعش منطقه را می گرفت

العبادی: اگر عراق نبود، داعش منطقه را می گرفت
پنج‌شنبه 4 تير 1394 - 10:49

نخست وزیر عراق گفت: اگر مبارزات عراق نبود، کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس به اشغال تروریستهای داعش درمی آمدند بنابراین این کشورها به جای دشمنی و خصومت با عراق باید از آن تشکر کنند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، حیدر العبادی تأکید کرد: تعداد زیادی از مردم برای مبارزه با تروریستها در کنار ارتش و نیروهای بسیج، داوطلب شده اند به طوری که پاسخگویی به این همه درخواست خارج از توان دولت است.

دفتر العبادی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در دیدار با جمعی از نیروهای ارتش و بسیج مردمی در منطقه الزیدان تاکید کرد که ما امروز به خاطر دفاع از سرزمین، ناموس، شرف و مقدساتمان می جنگیم و مردم عراق و مادران و کودکان باید به شما افتخار کنند...  با وجود شدت جنگ، تعداد بسیاری از نیروهای داوطلب مایلند در کنار شما بجنگند اما تأمین درخواست همه آنها از توان ما خارج است."

نخست وزیر عراق افزود: "ملتی که مدافعانی چون شما دارد، هیچگاه روی ذلت و شکست را نخواهد دید و اگر مبارزات شما نبود، کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس به اشغال تروریستهای داعش درمی آمدند... بنابراین کشورهای منطقه به جای دشمنی و خصومت با عراق باید از آن تشکر کنند."

العبادی خاطرنشان کرد: ما در تمام جبهه ها بر گروه داعش پیروز می شویم ... ما جهان را متقاعد کردیم که باید در کنار ما بایستند و همه کشورها را به هشیاری فراخوانده ایم چون خطر داعش آنها را هم تهدید می کند.

نخست وزیر عراق با تجلیل از فتوای آیت الله سیستانی از مراجع عراق که از همه اقشار مردم حمایت کردند، گفت: پیروزی به یاری خدا نزدیک است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها