معرفی مردم به عنوان مجرم در بحرین !

معرفی مردم به عنوان مجرم در بحرین !
دوشنبه 8 تير 1394 - 11:32

سازمان حقوق بشر کانادا گفت فیلمی که نظام بحرین درباره حوادث مارس 2015 در زندان جو منتشر کرده، به هدف تحریف افکار عمومی از مطالبات مردم این کشور است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان حقوق بشر عدالت در کانادا، تأکید کرد، نظام بحرین سعی کرده است در این فیلم، مردمی را که فقط به دنبال آزادی و دموکراسی هستند، افرادی مجرم معرفی کند.
این سازمان در سایت خود نوشت: دولت بحرین همچنان گزارش سازمانهای بین المللی را که بدرفتاری با زندانیان و شکنجه آنها در زندان و ربودن و بازداشت بدون محاکمه فعالان و شخصیتهای سیاسی را مستندسازی کرده اند نادیده می گیرد.
این سازمان افزود: این فیلم به طور ناشیانه ای می کوشد هر کسی را که اندک آشنایی با تاریخ جنایات و شکنجه در بحرین دارد گمراه کرده و بر تمام تخلفات و قانون شکنی های مأموران و بدرفتاری روزمره انها با مردم عادی و شکنجه زندانیان در زندان جو سرپوش بگذارد.
در همین راستا سازمان مذکور به مناسبت روز جهانی حمایت از قربانیان شکنجه با صدور بیانیه ای بر ضرورت توقف هر نوع شکنجه و اهانت به زندانیان مخصوصا در زندان جو که بیش از 3000 نفر زندانی در آن به سر می برند تأکید کرده و از دولت خواست به منشور حقوق بشر احترام گذاشته و اجازه دهد نمایندگان ویژه سازمان ملل تحقیقات مستقل خود را با توجه به شواهد و مدارک موجود انجام دهند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها