اهالی فلوجه سپر انسانی داعش

اهالی فلوجه سپر انسانی داعش
چهارشنبه 17 تير 1394 - 22:22

گروهک تروریستی داعش با هدف جلوگیری از خروج شهروندان فلوجه اقدام به ایجاد پست های بازرسی در پلهای فلوجه و منطقه بوعلوان نموده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شورای استان الانبار عراق روز چهارشنبه با اشاره به باقی ماندن حدود 20 درصد از شهروندان فلوجه در این شهر، اعلام کرد گروهک تروریستی داعش با ایجاد پست های بازرسی بر روی پل های فلوجه و منطقه بوعلوان، از خروج شهروندان فلوجه از شهر جلوگیری می کند و بیم آن می رود درصدد استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی باشد.
"فالح العیساوی" رئیس شورای استان الانبار در گفتگو با سایت عراقی سومریه نیوز گفت: با وجود ادامه عملیات نظامی و کنترل تشکیلات تروریستی بر فلوجه، بیش از 20 درصد از شهروندان فلوجه هنوز در این شهر حضور دارند و انتظار می رفت فرماندهان نظامی قبل از آغاز عملیات با مسؤولان استان الانبار برای ایجاد گذرگاههای امن جهت خروج غیر نظامیان هماهنگی می کردند.
العیساوی افزود: تشکیلات تروریستی داعش صبح امروز چهارشنبه، برای جلوگیری از خروج شهروندان از فلوجه اقدام به ایجاد پست های بازرسی بر روی پل های فلوجه و بوعلوان نموده است و بیم آن می رود تشکیلات داعش درصدد استفاده از شهروندان و خانواده های باقیمانده در این شهر به عنوان سپر انسانی برآید.
یادآور می شود شورای استان الانبار روز سه شنبه از آزادی منطقه ارمیله از توابع شهر الصقلاویه در شمال فلوجه خبر داده و اعلام کرده بود: تشکیلات تروریستی داعش، شمار زیادی از خانواده ها را به عنوان سپر انسانی در مرکز شهر "الصقلاویه" به گروگان گرفته است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها