آیا سعود الفیصل در آمریکا کشته شد؟!

آیا سعود الفیصل در آمریکا کشته شد؟!
دوشنبه 22 تير 1394 - 20:35

العالم - فعال عربستانی که به علت افشای مسائل پشت پرده آل‌سعود در شبکه های اجتماعی، معروف شده است، این بار فاش کرد که سعود الفیصل وزیر خارجه سابق عربستان سعودی برخلاف ادعای سران این کشور، در بیمارستان نمرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از حدث نیوز، "مجتهد" در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: هیچ فردی لحظه مرگ سعود الفیصل را ندید و هنگامی که در منزلش در لس آنجلس می خواستند او را از خواب بیدار کنند، دیدند مرده است؛ هر روایتی دیگری جز این، ساختگی است.

مجتهد افزود: سعود الفیصل از توانمندی عقلی خوبی برخوردار بود اما هیچ وقت از این توانمندی برای خدمت به دین و وطن استفاده نکرد و تمام توان خود را در جهت منافع خاندان حاکم بر عربستان و آمریکایی ها به کار گرفت.

وی نوشت: سعود الفیصل علاوه بر اجتهادش در مقابله با اسلام از طریق منصبش، به گفته نزدیکانش از جمله اعضای خاندان آل سعود بود که کمترین احساسات و گرایش های دینی را داشت.

مجتهد در پایان می نویسد: مساله مرگ سعود الفیصل، یادآور سرنوشت بسیاری از سران کشورهای عربی است که به آمریکا رفتند و در آنجا کشته شدند و اینک این سوال مطرح است که آیا الفیصل هم چنین سرنوشتی داشته است؟؟

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها