حمله جنگنده‌های عراقی به نشست وزرا و سران داعش

حمله جنگنده‌های عراقی به نشست وزرا و سران داعش
يکشنبه 28 تير 1394 - 16:36

مسئول روابط حزب دموکرات منطقه کردستان عراق در شهر موصل امروز یکشنبه اسامی مهمترین سران داعش را که در حمله هوایی ارتش به مرکز این شهر کشته شدند، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محيی الدین المزوری گفت: عبدالله سلمان الجبوری، مزاحم العجیلی، حمزه الفلسطینی، سیف الله محمد الحمدونی و اشرف المغربی که متصدی مناصب داعش در عراق و سوریه بودند، در حمله هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیدند.

سومریه نیوز به نقل از محي الدين المزوری گزارش داد: جنگنده های ارتش عراق محل نشست سران داعش را در داخل دانشگاه نینوا در مرکز شهر موصل بمباران کردند که در این حمله تعدادی از آنها کشته شدند.

المزوری افزود: حمله ارتش عراق به محل نشست سران داعش ضربه سنگینی به این گروه تروریستی وارد کرد و یکی از پیروزی های بزرگ نیروی هوایی ارتش محسوب می شود.

به گفته مسئول روابط عمومی حزب دموکرات کردستان عراق، از زمان سیطره داعش بر شهر موصل تاکنون، تنها 17 مسئول این گروه تروریستی در حملات هوایی آمریکا و متحدانش کشته شده اند.

وزارت دفاع عراق نیز دیروز شنبه از هلاکت ده ها عضو داعش در حمله هوایی به غرب شهر موصل خبر داد و افزود: نیروی هوایی ارتش عراق به مرکز فرماندهی داعش در غرب موصل حمله و ده ها عضو این گروه تروریستی را به هلاکت رساند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها