تفنگداران قطری هم هوس توچکا کرده‌اند!

تفنگداران قطری هم هوس توچکا کرده‌اند!
دوشنبه 16 شهريور 1394 - 22:21

العالم - به دنبال کشته شدن ده ها نفر از نیروهای ائتلاف عربی توسط کمیته‌های مردمی یمن، گروهی از تفنگداران قطری وارد استان مأرب یمن شد تا به یگان ویژه متجاوزان عربستانی بپیوندد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک واحد از نیروهای نظامی قطر از طریق گذرگاه مرزی الودیعه به استان مارب در شرق یمن وارد شدند.

از سوی دیگر شبکه یمنی "المسیره" صحنه هایی از شلیک موشک توسط کمیته های مردمی و ارتش یمن علیه نیروهای ائتلاف عربی را به تصویر کشید.

این تصاویر همچنین حاوی صحنه هایی از حمله دو روز قبل ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه مارب بود که به کشته شدن 66 مزدور از نیروهای ائتلاف عربی از جمله 45 مزدور اماراتی منجر شد.

خبر دیگر از یمن این که، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن نیز بر ضرورت اجرای قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره این کشور تاکید کرد.

وی در دیدار با اسماعیل ولد الشیخ فرستاده دبیرکل سازمان ملل متحد به یمن که در ریاض انجام شد اقدامات جنبش انصارالله و طرفداران علی عبدالله صالح را مصداق جنایت جنگی برشمرد و تاکید کرد که هرگونه حل سیاسی باید با اجرای مصوبات بین المللی و عقب نشینی شبه نظامیان از شهرها همراه باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها