فراخوان حزب الله لبنان براي دفاع از مسجد الاقصي

فراخوان حزب الله لبنان براي دفاع از مسجد الاقصي
سه شنبه 24 شهريور 1394 - 09:09

العالم - حزب الله لبنان با انتشار بيانيه اي ضمن محكوم كردن يورش مداوم شهرك نشينان صهيونيست به مسجد الاقصي، خواستار گسترده ترين همبستگي جهاني با مسجد الاقصي و مدافعان آن شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، دراین بيانيه آمده است: حزب الله يورش مداوم شهرك نشينان صهيونیست با حمايت و تاييد پليس، ارتش و كابينه رژيم اسرائيل به مسجد الاقصي را كه در سايه سكوت كامل عربي و همدستي آشكار بين المللي انجام مي گيرد، محكوم مي كند.

در بيانيه حزب الله با اشاره به تعرض پليد صهيونيست ها به مقدسات مسلمانان و مسيحيان آمده است: اين حمله رو به افزايش بيانگر ميزان توطئه اي است كه مسجد الاقصي با آن روبرو است. هدف از اين توطئه نيز تقسيم مسجد الاقصي و سپس تخريب آن است.

اين بيانيه افزود: همه اين تلاش هاي صهيونيست ها در حالي صورت مي گيرد كه ما شاهد هيچگونه واكنش حكام عرب -هرچند ظاهري و اندك- نيستيم. اين وضعيت را نه تنها مي توان سرسپردگي كامل در برابر نقشه صهيونيست ها بلكه همدستي آشكار با آنها دانست. نهادهاي بين المللي و سازمانهاي ذيربط جامعه بين المللي نيز به طور كامل غايب هستند و اين وضعیت، سرنوشت مسجد الاقصي را در معرض خطر شديدي قرار مي دهد.

حزب الله لبنان در اين بيانيه خواهان گسترده ترين كمپين همبستگي عربي و اسلامي و بين المللي با مسجد الاقصي و مدافعان آن در راستاي حفاظت از مقدسات مسلمانان و مسيحيان در قدس شريف و همه سرزمين فلسطين در برابر طرح صهيونيست ها شد كه همگان را بدون استثنا هدف قرار مي دهد.

پربیننده ترین خبرها