ایستادگی کامل عشایر مأرب یمن در برابر آل سعود

ایستادگی کامل عشایر مأرب یمن در برابر آل سعود
پنج‌شنبه 26 شهريور 1394 - 14:54

عزیز راشد سخنگوی نظامی نیروهای مسلح یمن گفت: عشایر استان مأرب یمن با تمام وجود، جان و مال خود را برای نبرد با نیروهای متجاوز سعودی در کف اخلاص گذاشته اند.

عزیز راشد امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم مستقر در یمن با بیان این مطلب افزود: عشایر استان مأرب با مشاهده اصرار دشمن بر ارتکاب جنایات هولناک، عزم و اراده خود را جهت دستیابی به پیروزی بر دشمن غدار دوچندان کرده اند.

از سوی دیگر، مجاهد الشعبی تحلیل گر سیاسی یمنی نیز در گفت وگو با شبکه خبری العالم ابراز داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن پاسخ های غیرمنتظره بسیاری برای نیروهای ائتلاف متجاوز و تمام جهان آماده کرده اند.

مجاهد الشعبی افزود: ما پیروزی های بسیار شگفت انگیزی داشتیم که از صلابت و استحکام و قدرت و توانایی یمنی ها حکایت دارد.

برپایه این گزارش، عشایر استان مأرب پس از شنیدن سخن یکی از مقامات امارات مبنی بر برافراشته شدن پرچم کشورش در این استان، ایستادگی و پشتیبانی خود از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی را افزایش دادند و اگر این ایستادگی نبود، پیروزی های یاد شده هیچگاه تحقق نمی یافت.

الشعبی گفت: ما امروز حق داریم به دستاوردهای ارتش و نیروهای مردمی افتخار کنیم زیرا آنها جان خود در راه عزت و کرامت و شرافت ما ارزانی کرده اند.

برپایه این گزارش، افکار عمومی در یمن هم اکنون از بابت دستاوردهای ارتش و کمیته های مردمی اطمینان خاطر دارند و ضربه های کارآمد نیروهای نظامی یمن به مهاجمان در استان مأرب ثابت می کند که ارتش توانایی دستیابی به پیروزی را دارد. یمن امروزه به قبرستان اشغالگران مهاجم تبدیل شده است. این واقعیتی است که توسط ارتش و کمیته ای مردمی در جبهه های مختلف یمن تحقق یافته است.

پربیننده ترین خبرها