باز هم حادثه در مکه؛ این بار کوه ریزش کرد

باز هم حادثه در مکه؛ این بار کوه ریزش کرد
شنبه 28 شهريور 1394 - 16:58

العالم ـ مدیر کل مرکز دفاع مدنی عربستان روز جمعه از ریزش بخشی از کوه بر فراز ساختمانی در مکه و زخمی شدن دو نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز دفاع مدنی عربستان در بیانیه ای تاکید کرد؛ شامگاه جمعه، ریزش سنگ از کوه بر روی یکی از ساختمانهای چهار طبقه در منطقه بطحاء قریش بار دیگر حادثه آفرید. در این حادثه بخشی از سقفهای یکی از اتاق ها در طبقه دوم و سوم فروریخت.

به نوشته "رای الیوم"، در این بیانیه آمده است که تیم های دفاع مدنی فورا خود را به محل حادثه رساندند و توانستند یک زن و یک مرد که بر اثر ریزش سقف اتاق مصدوم شده بودند، نجات دهند و توسط تیم های هلال احمر که در محل حادثه حاضر بودند، به بیمارستان منتقل کنند.

سرهنگ عبدالله العرابی الحراثی سخنگوی رسمی دفاع مدنی گفت: این حادثه راس ساعت 22:36 شامگاه جمعه در منطقه بطحاء مکه و بر اثر ریزش کوه اتفاق افتاد.

وی افزود: خودروی ویژه ریزش ساختمانها و شماری از تیم نجات مجهز با تمام وسایل نجات به محل حادثه اعزام شدند و توانستند دو نفر که در این حادثه مصدوم شده بودند، نجات دهند.

به گفته وی، کمیته ویژه بررسی عملکرد ساختمانها نیز به وظیفه خود برای بررسی ساختمان مذکور و بررسی میزان خطرات احتمالی بعدی عمل می کند و همچنان تحقیقات برای کشف علل و ابعاد این حادثه ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها