نعیم قاسم: موفقیت سوریه پیروزی مقاومت است

نعیم قاسم: موفقیت سوریه پیروزی مقاومت است
چهارشنبه 8 مهر 1394 - 14:40

العالم - معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه پیروزی سوریه درنبرد با تروریست ها، پیروزی مقاومت است، اعلام کرد که دمشق به مبارزات خود تا از پای درآوردن دشمنان ادامه خواهد داد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری العهد امروز چهارشنبه به نقل ازشیخ نعیم قاسم گزارش کرد: سوریه امروز مرحله جدیدی را سپری می کند و به رهبری بشار اسد تا به زانو درآوردن دشمنان از پای نخواهد نشست.

وی گفت: اگرهمکاری و هماهنگی بشار اسد، ارتش و مردم سوریه و انسجام، مقاومت و اتحاد آنها نبود، این کشور نمی توانست در برابر توطئه جهانی شیطانی که از حدود 5 سال پیش تاکنون ادامه دارد، ایستادگی و پایداری کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: حزب الله لبنان از سوریه حمایت می کند ولی ارتش و ملت سوریه نقش اساسی در مبارزه با توطئه گران دارد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد: امروز شرق و غرب جهان اذعان می کنند که بحران سوریه بدون بشار اسد قابل حل نیست.

شیخ قاسم گفت: این، اذعان شکست خوردگان است شکست خوردگانی که نمی توانند در سوریه نقشه های خود را پیاده کنند زیرا نظام ، ملت و ارتش سوریه در برابر آنها ایستاده اند و می جنگند و اگر سوریه در برابر توطئه خارجی روی پای خود نایستاده بود ، حمایت های گسترده روسیه بی معنی بود حمایت هائی که با هدف مبارزه با داعش به عنوان خطری فراگیر انجام می گیرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه سوریه همچنان روی پای خود ایستاده و مقاومت می کند، خاطرنشان کرد : همه ما باید از این کشور حمایت کنیم زیرا پیروزی سوریه به معنای پیروزی مقاومت است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها