خبرنگار العالم: آغاز عملیات ارتش سوریه در ریف حلب

خبرنگار العالم: آغاز عملیات ارتش سوریه در ریف حلب
جمعه 24 مهر 1394 - 11:29

خبرنگار شبکه خبری العالم امروز جمعه از آغاز عملیات ارتش سوریه در ریف حلب در سوریه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، عملیات نظامی ارتش سوریه در ریف حلب از سه محور خان طومان، جبل عزان و الوضیحی آغاز شد.

وی افزود: فرماندهی واحد عملیات حلب از عناصر مسلح خواست تا خود را تسلیم کنند.

خبرنگار العالم گفت: فرماندهی واحد عملیات حلب همچنین از شهروندان سوری خواست تا از مواضع عناصر مسلح دوری گزیده و آنها را پناه ندهند.

وی تصریح کرد: ارتش سوریه قلعه نجم و روستای عطبین و شماری از مزارع واقع در ریف جنوبی حلب را به کنترل خود در آورد.

خبرنگار العالم افزود: عملیات نظامی گسترده در ریف جنوبی حلب با پشتیبانی هوایی روسیه و سوریه همراه با گلوله باران توپخانه ای مراکز استقرار عناصر مسلح صورت می گیرد.

این درحالی است که جنگنده های روسیه و سوریه مواضع گروه مسلح موسوم به "جیش المهاجرین والانصار" را در جنوب حلب بمباران کردند. اکثریت اعضای این گروه تروریستی را اتباع چچنی و تاجیکی تشکیل می دهند.

خبرنگار العالم همچنین از فرار گروهی عناصر مسلح از منطقه المشاریع در نزدیک قنی العاصی در منطقه تیرمعله به سمت تلبیسه والرستن در ریف حمص خبر داد.

وی افزود: یک سکوی پرتاب موشک عناصر مسلح در منطقه القبان و یک مقر سران گروههای تروریستی در محله المشجر در تلبیسه در ریف حمص نیز منهدم شد.

به گفته خبرنگار العالم، ارتش سوریه یک دستگاه خودروی عناصر مسلح را با موشک هدایت شونده در شمال شهر الشیخ مسکین در ریف درعا منهدم و عناصر داخل آن را کشته یا زخمی کرد.

خبرنگار العالم همچنین از پیشروی ارتش سوریه و نیروهای دفاع شهری بعد از کنترل آنها بر تعدادی از مجتمع های مسکونی در ناحیه سلمی در ریف لاذقیه خبر داد.
 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها