دیدار اعضای فتح الانتفاضه با مسؤولان حزب الله لبنان

دیدار اعضای فتح الانتفاضه با مسؤولان حزب الله لبنان
سه شنبه 28 مهر 1394 - 18:43

مسئولان حزب الله لبنان و جنبش فتح الانتفاضه فلسطین آخرین تحولات را بررسی کردند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الحاج حسن حب الله مسؤول امور فلسطین در حزب الله روز سه شنبه با حسن زیدان (ابوایهاب) مسؤول دفتر جنبش فتح الانتفاضه فلسطین در لبنان و همراهانش دیدار و درباره آخرین تحولات فلسطین خصوصاً انتفاضه سوم گفتگو کرد .
طرفین در این دیدار بر لزوم تداوم مبارزات فلسطینی ها برای دست یابی به حقوق خود تأکید کردند و از آزادیخواهان جهان خواستند که از انتفاضه سوم برای ریشه کنی اشغالگری حمایت کنند.
آنان همچنین تأکید کردند: انتفاضه ملت فلسطین بار دیگر نشان داد که سلاح مقاومت همچنان باید به سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی نشانه گرفته شود و برخی نظام های حاکم عربی و جامعه جهانی در برابر جرایم و جنایات شهرک نشینان و نظامیان این رژِیم سکوت کرده اند و فقط نظاره گر کشتار ، سوزاندن و بازداشت فلسطینی های بی دفاع هستند . 
مسؤولان حزب الله و جنبش فتح الانتفاضه با درخواست از تشکیلات خودگردان برای امتناع از مذاکره با رژیم صهیونیستی اعلام کردند : مذاکرات سازش باید متوقف شود و همه اختلافات گروه های فلسطینی برای حمایت از انتفاضه باید کنار گذاشته شود زیرا وحدت رمز پیروزی مقاومت در صحنه مبارزه است .
آنان خاطرنشان کردند: توطئه های صهیونیستی – آمریکائی که با کمک تکفیری ها در جهان اسلام اجرا می شود، به نتیجه ای نرسیده و هیچ یک از اهداف استعماری توطئه چیان محقق نشده است.

پربیننده ترین خبرها