نظر کمیته تحقیق مصری درباره سقوط ایرباس روسی

نظر کمیته تحقیق مصری درباره سقوط ایرباس روسی
شنبه 16 آبان 1394 - 21:33

العالم - كميته تحقيق مصر برای بررسی علل سقوط هواپیمای روسی در تازه‌ترین اظهار نظر خود اعلام کرد که تاکنون نتوانسته تمام اطلاعات لازم مربوط به حادثه سقوط این هواپیمای مسافربری را جمع‌آوري كند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این کمیته با بیان این که هنوز هیچ نتیجه گیری درباره علل سقوط هواپیمای روسی وجود ندارد، تصریح کرد: تمام گروههای تحقیق فعلا در مرحله جمع آوری اطلاعات فعالیت می کنند و 58 بازرس از چندین کشور در تحقیق ویژه علل سقوط هواپیمای مسافربر روسی مشارکت دارند.

کمیته تحقیق مصر با اشاره بر این که سخن گفتن از علل سقوط هواپیمای روسی بر فراز سینا همچنان زود است، افزود:  پخش شدن تکه های این هواپیما در مساحتی گسترده (در حدود 13 کیلومتر مربع) به معنای از هم پاشیدن بدنه هواپیماست و جعبه سیاه این هواپیما نیز پس از 23 دقیقه پرواز متوقف شده است.

هواپیمای مسافری روسیه ساعت 5 و 58 دقیقه بامداد شنبه گذشته به وقت قاهره فرودگاه شرم الشیخ را به مقصد سن پترزبورگ روسیه ترک کرد و ساعت 6 و 20 دقیقه به وقت محلی از صفحه رادارها محو شد و کمی بعد در عملیات تجسس هوایی مصر لاشه هواپیما نزدیک شهر الحسنه واقع در بخش کوهستانی شمال استان سینا کشف شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها