داعش برای حمله"قریب‌الوقوع" به نیویورک بمب می‌سازد

داعش برای حمله
پنج‌شنبه 28 آبان 1394 - 14:32

گروه تروریستی داعش با انتشار فیلمی تهدید کرد که به زودی حمله‌ای تروریستی را در شهر نیویورک آمریکا انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس شهر نیویورک اعلام کرد که از انتشار این فیلم جدید گروه تروریستی داعش آگاه است و تعداد بیشتری از نیروهای خود و نیروهای مبارزه با تروریسم را در مناطق مختلف شهر مستقر کرده است.

به گزارش شبکه آمریکایی سی.ان.ان، فیلم داعش بخش هایی از میدان معروف تایمز شهر نیویورک را نشان می دهد و در ادامه، نحوه ساخت یک بمب و تصویر یک انتحاری که جلیقه ای روی کمربند انفجاری خود می پوشد، نشان داده شده است.

پلیس شهر نیویورک مدعی شد؛ هر چند برخی از تصاویر فیلم جدید نیست، ولی این فیلم نشان می دهد که نیویورک همچنان در صدر اهداف تروریست ها قرار دارد و پلیس همچنان با دفتر تحقیقات فدرال (اف بی آی) و سرویس های مبارزه با تروریسم و دیگر سرویس های اطلاعاتی برای حفظ امنیت عمومی همکاری می کند.

"بیل دو بلازیو" شهردار نیویورک نیز گفت: هدف تروریست ها ایجاد رعب و وحشت است و پلیس درباره مناطق نشان داده شده در فیلم داعش، همچنان تحقیق می کند.

پل کروکشَنک کارشناس امور تروریسم هم معتقد است که سرویس های امنیتی آمریکا، فیلم داعش را نادیده نخواهند گرفت.

کروکشنک گفت: باید با این موضوع با جدیت برخورد کرد، زیرا داعش ثروتمند ترین گروه ترویستی تاریخ است و نیروهای زیادی در غرب دارد و در تلاش برای انجام حملات تروریستی در خاک آمریکا است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها