نیروهایی که برای آزادی ریف دمشق آموزش می‌بینند + فیلم

يکشنبه 8 آذر 1394 - 15:13

ریف دمشق (العالم)- هزاران نفر از داوطلبان در حومه دمشق به یگان‌های ضد تروریسم ارتش سوریه که به نام یگان های دفاع مردمی معروف هستند، ملحق خواهند شد.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از ریف دمشق گزارش داد، هزاران تن از ساکنان این استان مدتها برای مبارزه با تروریست ها آموزش دیده اند، تا در کنار ارتش سوریه در ماموریت مبارزه با تروریست ها شرکت کنند.
یکی از نظامیان سوری به خبرنگار شبکه العالم گفت: این نیروها در صفوف حمایت دفاع مدنی آموزش دیده اند تا پشتیبان نیروهای ارتش سوریه در مواضع آن باشند.
وی افزود: این آموزش ها در چارچوب مهارت های رزمی برای استقرار در مناطق آزاد شده به دست ارتش سوریه صورت می گیرد و در زمینه حمله، استقرار، خنثی کردن بمب و به کارگیری انواع جنگ افزارها آموزش دیده اند و بیشتر آنها نیز اهالی مناطقی هستند که درگیری ها در آنها شدید بود.
یکی از رزمندگان سوری به خبرنگار العالم تأکید کرد: به خواست خداوند به زودی به طور کامل غوطه شرقی را آزاد خواهیم کرد. ما اهالی منطقه غوطه هستیم  و جنگیدن برای اهالی یک منطقه آسان تر از کسانی است که از خارج از منطقه هستند.
یکی دیگر از رزمندان سوری که پنجاه سال دارد، به خبرنگار العالم گفت: قادر به حمل هر نوع سلاح و رفتن به هر نقطه ای و اجرای هر ماموریتی هستم.
یکی از رزمنده ها خاطرنشان کرد: هر جا که ارتش مستقر شود و امنیت را در آنجا برقرار کند، ما حفظ امنیت را در آنجا بر عهده می گیریم و مستقر می شویم و شهروندان به خانه های خود باز می گردند.
ماموریت این نیروها حفظ امنیت در مناطق آزادشده و تشکیل دادن کمیته های خودجوش مردمی با این هدف است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها