اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی درمهار انتفاضه

اعتراف صهیونیست ها به ناتوانی درمهار انتفاضه
يکشنبه 8 آذر 1394 - 22:08

العالم - وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که مهار انتفاضه قدس از توان این رژیم خارج است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، موشه یعلون در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اظهار داشت که انتفاضه سراسری ملت فلسطین حداقل تا هفته ها ادامه خواهد داشت.

یعلون تشدید درگیری ها و بالاگرفتن دامنه انتفاضه در اراضی اشغالی را محتمل دانست و گفت که رژیم صهیونیستی باید خود را برای هرگونه سناریویی آماده کند.

به رغم اینکه محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی قیام سراسری فلسطینیان را انتفاضه سوم می دانند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم همچنان اصرار دارد که حوادث جاری در اراضی اشغالی درگیری و تنشی موقتی است.

نتانیاهو از بکار بردن واژه "ناامنی و تنش" به جای انتفاضه خودداری می کند تا اینگونه وانمود کند که قیام سراسری ملت فلسطین هیچ ارتباطی به شکست سیاست های وی یا ادامه شهرک سازی و اقدامات و تجاوزات تحریک آمیز تندروها علیه قدس و مسجد الاقصی ندارد.

این در حالی است که شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی "امان" بر این باور است که عملیات های مقاومتی کنونی جوانان فلسطینی به سبب یاس و ناامیدی آنان نسبت به اوضاع موجود صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه مرکزاطلاع رسانی فلسطین همچنین ژنرال هرتسی هلیوی رئیس شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در نشست دولت عبری تصریح کرد که تشکیلات خودگردان نمی تواند بر جوانان فلسطینی به سبب شکافی که بین این تشکیلات و نسل کنونی فلسطین ایجاد شده است، هیچ تاثیری بگذارد.

محافل نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی این حقیقت را فراموش کرده اند که دلیل اصلی انتفاضه سراسری ملت فلسطین قیام علیه اشغالگری و جنایت های اشغالگران است.

از سوی دیگر، سازمان های امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کرده اند با وجود استفاده از ابزرهای ابتدایی و ساده در عملیات های مقاومتی، بدون همکاری تشکیلات خودگردان قادر به مهار انتفاضه نیستند که این ضعف و ناتوانی دشمن صهیونیستی در مقابله با فلسطینیان را می رساند و اینکه اگر تشکیلات خودگردان به آلتی در دست این رژیم تبدیل نمی شود، صهیونیست ها هرگز نمی توانستند مقابل فلسطینیان بایستند.

لازم به ذکر است که دکتر هیلل کوهین تاریخ نگار اسرائیلی در کتابش نوشته است که تمامی تلاش های شاباک در خصوص دور کردن ساکنان فلسطین اشغالی از هویت عربی و فلسطینی خود، بی نتیجه بوده و راه به جایی نبرده است.

پربیننده ترین خبرها