اختلاف مخالفان سوریه قبل از نشست ریاض

اختلاف مخالفان سوریه قبل از  نشست ریاض
پنج‌شنبه 12 آذر 1394 - 14:02

العالم - پشت پرده به اصطلاح ائتلاف مخالف سوریه از اختلافات شدید مخالفان در مورد مشخص شدن شرکت کنندگان در کنفرانس آینده ریاض حکایت دارد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، اختلافات باعث شده تا مخالفان سوریه دو فهرست متناقض ارائه کنند در حالیکه ریاض از آنها یک فهرست یکپارچه می خواهد.

ائتلاف مزبور به دنبال دعوت به عمل آمده از سوی عربستان با اختلاف میان خالد خوجه رییس ائتلاف و بخش سیاسی ائتلاف در مورد نام های کاندید شده برای شرکت در کنفرانس ریاض همراه شد.

منابع آگاه در میان مخالفان سوریه خاطرنشان کردند: بخش سیاسی ائتلاف سه شنبه گذشته برای انتخاب نمایندگان خود در نشست ریاض تشکیل جلسه داد.

این در حالی است که خالد خوجه رییس ائتلاف از قبل فهرست اسامی شرکت کنندگان را به عربستان ارسال کرده بود بدون آنکه نظر اعضای ائتلاف را جویا شود.

منابع مزبور توضیح دادند: خوجه فهرست تشکیل یافته از یک طیف از ائتلاف یعنی اعضای جناح خود را فرستاده است تا هر گونه رای گیری در نشست ریاض به سود وی منجر شود.

شایان ذکر است عربستان از هشتم تا دهم ماه جاری میلادی نشست مخالفان سوریه را به منظور تشکیل هیات شرکت کننده در کنفرانس آتی وین به منظور حل و فصل بحران سوریه برگزار خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها