پهپادهای آمریکا بر فراز مناطق قاچاق نفت داعش +فیلم

شنبه 14 آذر 1394 - 12:23

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که آمریکا و متحدانش تعداد بیشتری از هواپیماهای بدون سرنشین خود را بر فراز خاک سوریه به پرواز درآورده اند؛ و این پهپادها بر فراز مناطقی پرواز می کنند که داعش از آنجا نفت های سرقت شده را قاچاق می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ایگور کناشِنکوف" سخنگوی وزارت دفاع روسیه دیروز جمعه اعلام کرد: تعداد هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا و متحدانش که بر فراز خاک سوریه پرواز می کنند ، به 3 برابر افزایش یافته است.
کناشنکوف در جمع خبرنگاران گفت : حدود 50 هواپیمای بدون سرنشین آمریکا و متحدانش ، همزمان ، بر فراز مناطق شمالی سوریه پرواز می کنند .
کناشنکوف افزود : اکثر این پهپادها بر فراز امتداد مرزهای ترکیه و سوریه که محل قاچاق نفت سوریه است، عملیات شناسایی انجام می دهند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد : شما به خوبی می دانید شرکای ما ( در ائتلاف آمریکائی) که آن مناطق را اینگونه شناسایی می کنند اگر بخواهند ؛ می توانند اطلاعات دریافتی را به دیگران بدهند؛ اطلاعاتی که نشان خواهد داد چه اتفاقاتی در مرزهای سوریه و ترکیه می گذرد و تروریست ها چه مقدار نفت را سرقت و به کجا قاچاق می کنند.
وی تأکید کرد: روسیه 12 محل را در سوریه که داعش از آن نفت استخراج می کرد ، بمباران کرد.

 

پربیننده ترین خبرها