بازداشت 300 هزار فلسطینی از اولین انتفاضه

بازداشت 300 هزار فلسطینی از اولین انتفاضه
پنج‌شنبه 19 آذر 1394 - 13:29

"واحد تحقیقات و اسناد" در هیئت امور اسرا و آزادشدگان فلسطینی بیش از 300 هزار مورد بازداشت را از زمان شروع انتفاضه در نهم دسامبر 1987 تا امروز رصد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مرکز اطلاع رسانی فلسطین"، واحد "تحقیقات و اسناد" روز چهارشنبه با صدور بیانیه ای گفت: این بازداشت ها، بخش اصلی از تلاش رژیم اشغالگر قدس برای کنترل ملت فلسطین و نابودی مقاومت آن است.
این بیانیه با اشاره به اینکه سیاست بازداشت رژیم اشغالگر قدس، گریبانگیر اقشار مختلف جامعه فلسطین شده است آمده است: بازداشت  مردم تبدیل به یک پدیده روزمره نگران کننده شده است و جامعه فلسطین را به ورطه ظلم و ویرانی کشانده است.
عبدالناصر فروانه، رئیس واحد تحقیقات و اسناد در این بیانیه گفته است: ادامه انتفاضه فلسطین و مقاومت، ثابت می کند که سیاست بازداشت رژیم صهیونیستی به رغم تمام خساراتی که به جامعه فلسطین وارد کرده است و به رغم ادامه بازداشت مردم و ارتکاب جنایات فجیع علیه آنها و ارتکاب جنایت علیه بشریت، شکست خورده است.
فروانه خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر دهها زندان را از سال 1987 تا کنون بنا کرده است تا شاید بتواند مانع قیام مردم شده و به ترویج ترس و وحشت بین آنها بپردازد. اما ادامه مقاومت و ورود انتفاضه قدس به سومین ماه خود، نشان می دهد که این رژیم با وجود تمام دستگاههای امنیتی خود در تحقق اهدافش شکست خورده است.

پربیننده ترین خبرها