با وجود تهدیدات امنیتی؛

حضور بی‌سابقه عاشقان اهل‌بیت (ع) در سامراء +فیلم

يکشنبه 29 آذر 1394 - 21:00

سامرا، العالم - تولیت آستان مقدس عسکریین (علیهماالسلام) اعلام کرد که در سالروز شهادت پدر بزرگوار امام زمان (عج)، آستان مقدس امامین عسکریین(ع) شاهد حضور بی‌سابقه میلیونها زائر خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ ستار المرشدی خاطرنشان کرد که مرقد مطهر امام عسکری (ع) امروز میزبان بیش از دو میلیون زائر بوده و با توجه به سیل زائرانی که هنوز در راه سامرا هستند پیش بینی می شود تعداد آنها به بیش از سه میلیون نفر برسد.

صدها هزار نفر از مسلمانان عراق و کشورهای مختلف سالانه در روز هشتم ربیع الاول سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان در آیین سوگواری این امام همام شرکت و مرقد مطهر ایشان را در سامرا در جنوب استان صلاح الدین عراق زیارت می کنند.

محمد عباس از فرماندهان بسیج مردمی عراق در گفتگو با العالم تاکید کرد که نیروهای بسیج مردمی در طول جاده های منتهی به سامرا و در داخل این شهر، تامین امنیت زائران را بر عهده دارند.

در همین حال، صدها موکب خدمت رسانی به زائران در مسیرهای منتهی به سامرا مستقر هستند که فرماندهان امنیتی تعداد آنها را بیش از هزار موکب اعلام کرده اند.

یکی از مسئولان هیئت های کاظمین نیز در گفتگو با العالم اظهار داشت: اعضای هیئت ما از کاظمین پیاده برای زیارت امام حسن عسکری (ع) به سامرا آمده اند و خوشبختانه در مسیر با مشکل و مانعی مواجه نشدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها