ناکامی داعش در حمله به فرودگاه دیر الزور

جمعه 18 دی 1394 - 13:13

ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن، چند شهرک در حومه لاذقیه و دمشق را از تروریست ها پاکسازی کرده و حمله تروریست های داعش به فرودگاه دیر الزور را ناکام گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش، شهرک های "بیت فارس" و "الصراف" و کشتزارهای الدغدغان در حومه شمالی لاذقیه و مناطقی در داریا واقع در حومه دمشق را از وجود تروریست ها پاکسازی کردند.
ارتش و نیروهای مقاومت در سوریه، همچنین حمله تروریست ها داعش به فرودگاه دیر الزور در شرق این کشور را ناکام گذاشتند.
از سوی دیگر، به دنبال موافقت گروههای مسلح با ارسال کمک های غذایی به شهرکهای الفوعه و کفریا، دولت سوریه نیز با ورود کمک ها به شهرک المضایا موافقت کرد.
در محورهای جنوبی شهر حلب نیز، با وجود وضعیت نامناسب آب و هوا، ارتش سوریه به تقویت مواضع خود برای مقابله با حملات احتمالی تروریست های مسلح ادامه می دهد.
از سوی دیگر، به دنبال آزادسازی بخش گسترده ای از حومه حلب، دانش آموزان کم کم به مدارسشان بازگشته اند.
همچنین به دنبال حمله خمپاره ای تروریست ها به دو شهرک شیعه نشین و تحت محاصره نبل و الزهرا در حومه حلب، چند شهروند زخمی شدند. وضعیت زندگی ساکنان شهرک های الفوعه و کفریا نیز به دنبال فرا رسیدن فصل سرما، روز به روز وخیم تر می شود و این چهار شهرک به علت محاصره از سوی گروههای مسلح با کمبود شدید مایحتاج زندگی از جمله دارو، غذا و سوخت مواجه هستند. 

پربیننده ترین خبرها