کشته شدن 100 متجاوز در حمله موشکی نیروهای یمنی +ویدئو

شنبه 26 دی 1394 - 18:40

يمن (العالم) – حدود 100 نفر از مزدوران و نظامیان عربستانی در حمله موشکی به استان تعز در یمن کشته شدند.

به گزارش خبرنگار العالم ، منابع میدانی تاکید کردند که نیروهای مشترک یمنی دو پایگاه نیروهای متجاوز ائتلاف عربی را در کوه مشرف به منطقه الصنمه در تعز با تعدادی موشک کاتیوشا هدف قرار دادند که تعدادی از آنها از جمله چند سودانی کشته شدند.
یک منبع محلی اعلام کرد که نیروهای یمنی امروز (شنبه) چندین عملیات موفقیت آمیز علیه متجاوزان انجام دادند که یکی از آنها در منطقه الوازعیه بود و در اثر آن یک افسر انگلیسی عضو شرکت بلک واتر آمریکا کشته شد؛ عملیات دیگر حمله به خودروهای نظامی در محور العمری بود که منجر به کشته شدن 3 افسر نظامی ائتلاف عربی گردید.
ارتش و کمیته های مردمی یمن در مأرب نیز تلاش مزدوران دشمن را برای پیشروی ناکام گذاشتند و در این عملیات تعدادی از آنها را کشته و یا مجروح کردند.
اجساد در حال فساد متجاوزان در چند جای استان البیضاء دیده می شود و دهها خودروی نظامی و زرهپوش نیز در طول جاده رها شده اند که این امر نشانه ای از مدفون شدن دشمن در خاک یمن است.
در خاک عربستان نیز نیروهای یمنی با تیراندازی به سوی پایگاههای العش و المخروق در نجران 6 نظامی سعودی را کشته و سپس این دو موضع را زیر آتش توپخانه منهدم کردند.
نیروهای یمنی در حمله موشکی به مرکز فرماندهی مرزبانی در منطقه عسیر در جنوب عربستان نیز این پایگاه را به ویرانه تبدیل کردند و سپس پرچم یمن را بر فراز آن برافراشتند.
پایگاه هوایی النشمه عربستان نیز به دست نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن افتاد که پس از غنیمت گرفتن اسلحه و مهات داخل آن، یمنی ها برج های مراقبت این پایگاه هوایی را منفجر کردند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها