فرود دو موشک بالستیک یمن بر سر افسران سعودی

فرود دو موشک بالستیک یمن بر سر افسران سعودی
يکشنبه 29 آذر 1394 - 18:16

گروهی از افسران سعودی و دیگر نیروهای متجاوز، در حمله نیروهای یمنی به مواضع متجاوزان و مزدوران آنان در مرکز یمن و جنوب عربستان کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای یمنی روز یکشنبه با دو فروند موشک بالستیک مواضع متجاوزان و مزدوران را در استان مأرب در مرکز یمن و استان جیزان در جنوب عربستان هدف گرفته و منهدم کردند. در این حملات موشکی صدها نفر به خصوص گروهی از افسران سعودی، اماراتی و سودانی کشته و زخمی شدند.
منابع خبری یمنی خاطرنشان کردند: ارتش و کمیته های مردمی یمن با موشک " قاهر 1 " اتاق عملیات متجاوزان و مزدوران را در پایگاه  نظامی صافر در شرق استان مأرب به دقت هدف قرار دادند که طبق آمار اولیه بیش از 86 متجاوز و مزدور در این حمله موشکی کشته شدند.

انهدام 8 فروند بالگرد آپاچی
این منابع افزودند: در این حمله هشت فروند بالگرد آپاچی ، 2 فروند بالگرد ترابری شینوک، سامانه کنترل هواپیماهای بدون سرنشین، چند انبار اسلحه و چند دستگاه خودروی زرهی منهدم شد.

90کشته در حمله موشکی به پایگاه سعودی ها در جیزان
نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یکی دیگر از مواضع متجاوزان و مزدوران را در گذرگاه مرزی الطوال استان جیزان در جنوب عربستان با موشک قاهر 1 زیر آتش گرفت که که این حمله موشکی تاکنون 90 کشته و 100 زخمی برجای گذاشته است .
منابع خبری یمنی افزودند: بالگردهای متجاوزان زخمی ها را از گذرگاه الطوال به مراکز درمانی منتقل کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها