وزیر دفاع عراق:

ردپای یک گروه تبهکار در ربودن سه آمریکایی در عراق

ردپای یک گروه تبهکار در ربودن سه آمریکایی در عراق
جمعه 2 بهمن 1394 - 10:39

وزیر دفاع عراق تأکید کرد سه شهروند آمریکایی در منطقه الدوره در جنوب بغداد، توسط یک گروه تبهکار سازمان یافته دارای سابقه ربودن افراد و رفتارهای تنش زا ربوده شده اند.

 

خالد العبیدی وزیر دفاع عراق

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "سومریه نیوز" خالد العبیدی در حاشیه سفرش به مصر گفت: با بررسی موضوع ربوده شدن این افراد، به این نتیجه رسیده ایم که یک گروه تبهکار، حضور چندین باره این افراد در منطقه را تحت نظر گرفته بوده است. به نظر می رسد وضعیت این مکان، مشکوک است. سپس این سه نفر را از منطقه به جای دیگری منتقل کرده اند.
وزیر دفاع عراق درباره ماهیت گروه آدم ربا گفت: نمی توانیم هویت این گروههای تبهکار را مشخص کنیم. اما این گروهها در زمینه آدم ربایی و اقدامات تنش زا فعالیت می کنند.
عبیدی با این حال به هدف ربایندگان اعم از سیاسی یا مالی هیچ اشاره ای نکرد.
یادآور می شود سه امریکایی که دو تن از آنها عراقی تبار و عرب تبار هستند جمعه گذشته از منزلی در منطقه الدوره واقع در جنوب شرق بغداد، ربوده شدند. این اولین عملیات آدم ربایی علیه امریکایی ها از زمان خروج نیروهای این کشور از عراق به شمار می آید.
این سه امریکایی در یک شرکت کوچک که نام آن تاکنون فاش نشده است فعالیت می کردند. شرکت مذکور برای شرکت امریکایی جنرال دینامیکس فعالیت می کرد که شرکت مذکور نیز به نوبه خود، دارای قراردادهایی با ارتش آمریکا است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها