شهادت 3 کودک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها

شهادت 3 کودک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیستها
يکشنبه 25 بهمن 1394 - 21:16

العالم - نیروهای رژیم اشغالگر روز یکشنبه سه کودک فلسطینی را به بهانه تکراری تلاش برای حمله با سلاح سرد، در دو حادثه جداگانه در کرانه باختری به شهادت رساندند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "مرکز اطلاع رسانی فلسطین" یکی از این سه کودک "نعیم صافی" نام دارد که در پست ایست و بازرسی مزموریه در شمال بیت لحم به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید دو کودک دیگر، "نهار رائد" و"فؤاد مروان" بودند که آن دو نیز در کنار دیوار حائل در غرب جنین، در تیراندازی نیروهای رژیم اشغالگر شهید شدند.
نیروهای رژیم اسرائیل اندکی بعد از تیراندازی به سمت این دو کودک، گذرگاه "کفیرت" در جنوب غرب جنین را مسدود کرده و نیروهای خود را در همان محل مستقر کردند.
منابع محلی گفتند مأموران رژیم، به محض نزدیک شدن دو کودک ، از یک پست نظامی در پای دیوار حائل به سمت آنها تیراندازی کردند و پس ازآن مانع انتقال کودکان مجروح به مرکز درمانی توسط آمبولانسهای فلسطینی شدند.
این منابع افزودند: نیروهای رژیم صهیونیستی، شهروندانی را که تصادفا وارد منطقه می شدند مورد ضرب و شتم قرار می دادند.
مدیر هلال احمر فلسطین نیز گفت: نیروهای اشغالگر مانع مداوای این دو کودک شده و آنها را با خود داخل اراضی 48 بردند و بعد پیکر آنها را تحویل خانواده هایشان دادند.
با شهادت این سه کودک، شمار شهدای فلسطینی از اکتبر گذشته به 178 نفر رسید که 39 نفر از آنها کودک هستند و شمار شهدای جنین نیز به 18 نفر رسیده است.

211-208-9

پربیننده ترین خبرها