شمار شهدای انتفاضه فلسطین به 126 نفر رسید

شمار شهدای انتفاضه فلسطین به 126 نفر رسید
جمعه 27 آذر 1394 - 08:55

العالم - با شهادت یک نوجوان 15 ساله فلسطینی ، شمار شهدای انتفاضه فلسطین به 126 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک نوجوان 15 ساله فلسطینی ظهردیروز(پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی در نزدیکی تقاطع شهرک ایتسهار در جنوب نابلس به شهادت رسید.

رژیم صهیونیستی مدعی شده است که این جوان فلسطینی قصد حمله به سربازان ارتش این رژیم را داشت، اما شاهدان عینی اعلام کردند که وی هیچ سلاح سردی در اختیار نداشت و نظامیان صهیونیستی با بی رحمی وی را به شهادت رساندند.

نظامیان صهیونیست پس از زخمی کردن این جوان فلسطینی به آمبولانس ها اجازه نزدیک شدن به محل حادثه و انتقال وی به بیمارستان را ندادند و وی در اثر شدت خونریزی جان خود را از دست داد.

با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس از آغاز ماه اکتبر تاکنون به 126 نفر رسید که در میان آنها 26 کودک و نوجوان زیر 18 سال هم دیده می شود.

کرانه باختری، قدس و سایر مناطق اشغالی، از اواسط مهرماه امسال به عرصه درگیری میان شهروندان فلسطینی و اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است. قیام جدید فلسطینی ها پس از آن آغاز شد که موارد تجاوز شهرک نشینان و مسئولان صهیونیست به مسجد الاقصی شدت گرفت و رژیم صهیونیستی، تقسیم زمانی و نوبت بندی مسجد الاقصی برای مسلمانان و یهودیان را در دستور کار قرار داد.

پربیننده ترین خبرها