صدر در تظاهرات جمعه شرکت می کند

صدر در تظاهرات جمعه شرکت می کند
پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 19:18

رهبر جریان صدر گفت که مصمم به شرکت در تظاهرات روز جمعه در میدان "التحریر" بغداد است و پس از آن سخنرانی خواهد نمود، آنگاه همه راهی ادای فریضه نماز جمعه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مقتدی صدر" روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: ما مصمم به برگزاری تظاهرات هستیم، و مردم به شایعات دشمنان گوش ندهند. 
وی ادامه داد: مصمم به همراهی با شما در تظاهرات هستیم، اما احساساتتان را کنترل کنید در غیر این صورت آخرین بار است که با شما شرکت می کنیم، مسؤولیت پذیر باشید.
صدر تصریح کرد: تکرار می کنم، شعارهای صدری (هواداری از مقتدا صدر) نمی خواهم بلکه شعارهای عراقی می خواهم، هیچ پرچمی را نمی خواهم جز پرچم عراق، اگر شخصی غیر از آن انجام دهد، نافرمان یا نفوذی است.
وی خاطر نشان کرد: هر شخصی که خارج از جریان صدر در تظاهرات شرکت کند خداوند به وی جزای خیر دهد، امیدوارم با آزادی کامل آنچه می خواهند انجام دهند، تظاهرات، تصویری از مبارزه با ظلم و فساد است که وظیفه همگان می باشد،  منظور من مبارزه همگانی علیه باطل است.
صدر از مردم خواسته است در تظاهرات روز جمعه شرکت کنند، اما نام خاندان صدر یا هیچ طرف و حزبی را نیاورند، بلکه شعارهایشان، شعارهای ملی و وحدت آفرین باشد، و هیچ پرچمی جز پرچم عراق را به برافراشته نکنند و هیچ سلاحی به همراه نداشته باشند.
206 -8
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها