29 تروریست دردرگیری با ارتش تونس کشته شدند

29 تروریست دردرگیری با ارتش تونس کشته شدند
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 18:25

العالم - در درگیری میان ارتش تونس و تروریست ها در شهر مرزی "بن قردان" در ایالت مدنین، 29 تروریست از پا درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، رسانه های تونس اعلام کردند که تروریست ها از ساعت های اولیه صبح امروز (دوشنبه) تلاش داشتند به یک پایگاه ارتش و منطقه مربوط به گارد ملی در شهر مرزی "بن قردان" در ایالت مدنین حمله کنند، اما واحدهای امنیتی و نظامی تونس موفق شدند آنان را به عقب برانند.
بنا بر گزارش های دریافتی، نیروهای امنیتی تونس در زمان حاضر خانه ای را در "بن قردان" محاصره کرده اند که 10 تروریست و احتمالا چند گروگان در آن هستند.
عملیات تعقیب و گریز گروههای تروریستی پس از دستگیری 6 تروریست و از پا در آوردن 29 نفر دیگر ادامه دارد و در شهر بن قردان در مرز تونس با لیبی فضای امنیتی حاکم است.
یک منبع از شهر "الدیوانه" نیز از کشته و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این شهر خبر داد و منابع امنیتی نیز می گویند، در منطقه "السبخه" نزدیک گذرگاه راس جدیر که از سوی لیبی و تونس بسته شده تیراندازی صورت گرفته است.
وزارت کشور تونس از امروز در شهر بن قردان مقررات منع رفت وآمد وضع کرده و فعالیت اداری و اقتصادی و نیز مدارس به طور کامل در این شهر متوقف شده و ورودی های شهر و جزیره جربه مسدود شده و از ورود به آن ها جلوگیری به عمل می آید.
در درگیری های امروز 8 نظامی تونسی نیز کشته و 3 نفر دیگر هم مجروح شده اند.

201-202-9
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها