دروغ آمریکا درباره بازداشت مسئول شیمیایی داعش

دروغ آمریکا درباره بازداشت مسئول شیمیایی داعش
پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 - 20:00

العالم - رئیس کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق روز پنجشنبه، اعلام کرد که آمریکا در خصوص بازداشت مسئول سلاح های شیمیاییِ گروهِ تروریستی داعش دروغ می گوید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حاکم الزاملی" با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: سلیمان داود العفاری که آمریکا ادعای بازداشت او را می کند، وجود خارجی ندارد.

به نوشتۀ وبگاه شبکه السومریه، در بیانیۀ الزاملی آمده است: کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق، اظهارات آمریکایی ها مبنی بر بازداشت مسئولِ واحد ساخت سلاح شیمایی در داعش را بررسی کرد و پس از دقت نظر فراوان و بررسی همه این اطلاعات از منابع متعدد، مشخص شد که این خبر صحت ندارد و نامی که در این زمینه مطرح شده، تخیلی است و هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت کند چنین شخصی، اساساً وجود داشته دارد.

الزاملی با انتقاد از آمریکا به سبب انتشار چنین اخباری، خاطر نشان کرد: آنها می خواهند با انتشار چنین اخباری، بار دیگر ماشین ایجاد رعب و وحشت راه اندازی کنند و عراقی ها را از داعش بترسانند این در حالی است که این گروه تروریستی متحمل شکست های سنگینی از عراقی ها شده است.

رسانه های آمریکایی، روز گذشته ادعا کردند که نیروهای ویژۀ آمریکایی، مسئول واحد ساخت سلاح شیمایی در داعش را در عراق بازداشت کردند.

205-9

 

پربیننده ترین خبرها