ساخت دیوار نژادپرستانه در کرانه باختری

ساخت دیوار نژادپرستانه در کرانه باختری
جمعه 20 فروردين 1395 - 11:36

مقامات رژیم صهیونیستی ساخت بخشی از دیوار نژادپرستانه حائل در کرانه باختری اشغالی در نزدیکی بیت جالا با اکثریت مسیحی نشین را آغاز کردند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، بالابرها چیدن بلوکهای سیمانی به ارتفاع هشت متر در نزدیکی بیت جالا در جنوب بیت المقدس و بیت لحم را آغاز کردند.
این بخش از دیوار حائل می تواند مانع از رسیدن فلسطینیان به باغ های زیتون خود شود. ساکنان بیت جالا بیم آن دارند ساخت دیوار حائل منجر به توسعه یافتن دو شهرک صهیونیست نشین جیلو و حار جیلو مجاور بیت جالا شود.
مقامات رژیم صهیونیستی ساخت دیوارها و نرده های حائل در داخل کرانه باختری اشغال شده در سال 2002 در طی انتفاضه دوم را آغاز کرده اند.
از سوی دیگر جنبش مجاهدین در غزه  در حمایت از اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی در برابر مقر سازمان ملل گردهمایی برگزار کرد.
شرکت کنندگان در این گردهمایی با اسرا که در زندان ها با سیاست مرگ تدریجی مواجه هستند و از کمترین حقوق حقه خود محروم هستند، اعلام همبستگی کردند.
جنبش مجاهدین بر پایبندی گروه های مقاومت در دفاع از آنان و تلاش برای آزادی ایشان از زندان های رژیم اشغالگر قدس با استفاده از تمامی ابزارهای موجود تاکید کردند و از سازمان های بین المللی مدافع حقوق بشر خواستند تا به وظایف خود در مورد اسرا عمل کنند.
209-8
 

پربیننده ترین خبرها