درگیری داعش و دیگر تروریست‌ها در شمال حلب

درگیری داعش و دیگر تروریست‌ها در شمال حلب
پنج‌شنبه 26 فروردين 1395 - 21:32

افراد مسلح گروه تروریستی داعش بر شش روستا در حومه حلب واقع در شمال سوریه تسلط یافتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عناصر داعش پس از درگیری با دیگر گروه های تروریستی مسلح حاضر در سوریه توانستند بر شش روستا در ریف حلب واقع در شمال سوریه در نزدیکی مرزهای ترکیه تسلط یابند.

به نوشته "رای الیوم" بیشتر گروه های مسلح از جمله گروه (فیلق الشام) از ابتدای ماه جاری در روستاهای نزدیک به مرزهای ترکیه در حومه شمالی و شمال غرب حلب با گروه داعش درگیری داشته اند.

دیده بان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد: پس از پیشروی گروه تروریستی داعش و تسلط بر شش روستای نزدیک مرزهای ترکیه که مهم ترین آن روستایی در نزدیکی کلس است؛ درگیریهای خشونت آمیزی در شمال حلب میان گروه های مسلح مخالف دولت و گروه تروریستی داعش، درگرفت.

گفتنی است گروههای مسلح ابتدای ماه جاری چندین روستا و منطقه را که مهم ترین آن منطقه الراعی (مهم ترین گذرگاه داعش برای ورود به ترکیه بود) از اشغال داعش خارج کردند، اما دیری نگذشت که داعش بار دیگر بر آنها تسلط یافت است.

لازم به ذکر است، دور جدید مذاکرات غیر مستقیم سوری در ژنو در جریان است و گروه هایی از مخالفان دولت بدانجا عزیمت کرده اند و هیات نمایندگی دولت سوریه نیز روز جمعه به آنان ملحق می شود.

7- 217
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها