ادامه نقض آتش بس در یمن

دوشنبه 13 ارديبهشت 1395
13:03
ادامه نقض آتش بس در یمن عربستان برای بیست و یکمین روز پیاپی آتش بس را در یمن نقض و همچنان مناطق و شهرهای سراسر این کشور را بمباران می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری یمن (سبأ) روز دوشنبه به نقل از منبعی در ارتش یمن بدون ذکر نام وی گزارش داد : یک شهروند یمنی در حمله موشکی مزدوران عربستان به محله الاربعین در منطقه کلابه شهر تعز شهید شد و مزدوران در حمله خود به این منطقه ناکام ماندند و پس از پیشروی اندک مجبور به عقب نشینی شدند.
این منبع نظامی افزود: کشتی های جنگی عربستان و متحدانش در نزدیکی سواحل استان تعز لنگر انداخته اند تا مانع رسیدن هر گونه کمکی به دست مردم یمن شوند.
مزدوران عربستان مواضع ارتش را در شهر کرش استان لحج موشک باران کردند و ارتش نیز در واکنشی یک تانک آنها را منهدم کرد.
خبر دیگر اینکه جنگنده های متجاوزان روز یکشنبه بر فراز مناطق و شهرهای مختلف استان های صنعاء، عمران، محویت، مأرب، بیضاء، تعز و صعده به طور مستمر به پرواز درآمدند.
کشتی های جنگی متجاوزان همچنین برای دومین بار مانع لنگر انداختن کشتی "اوریون 2" در بندر حدیده یمن شدند کشتی که حامل نفت برای مردم یمن است.

214-8
 

0% ...

آخرین اخبار

موضوعات محوری مرحله اولیه تفاهمات ایران و آمریکا از نگاه پژوهشگر عرب


بقائی: صلح واقعی در غرب آسیا تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود


از هشدار تا خیزش .. یمن آماده خروش برای آزادی می شود+فیلم


سپر دفاعی پاکستان برای پزشکیان و هیات همراه +فیلم


جایگاه محوری لبنان در مذاکرات ایران و آمریکا و نگرانی‌های رژیم صهیونیستی!


سربازان آمریکایی: پنتاگون شدت تلفات جنگ با ایران را پنهان کرده است


گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی


توسعه همکاری‌های ایران و هند در حوزه انرژی بررسی شد


قدردانی پزشکیان از میانجیگری های پاکستان


صنعا برای نبرد «شکستن محاصره» آماده می‌شود


پربیننده ترین خبرها