گزارش العالم از شهر ارواح+فیلم

دوشنبه 13 ارديبهشت 1395 - 17:30

دمشق (العالم)- درگیری های شدید میان گروه‌های تروریستی در داخل اردوگاه آوارگان فلسطینی یرموک در حومه دمشق، این اردوگاه را به شهری مشابه شهر ارواح تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در دمشق، درگیری میان گروه های ترویستی داعش و النصره برای نفوذ بیشتر به داخل این اردوگاه، هر روز ازسرگرفته می شود.

این درگیری ها در واقع به مثابه تلاش جدید گروه های تروریستی و کشورهای حامی تروریست ها برای تبدیل اردوگاه یرموک به اهرم فشار میدانی، سیاسی و امینتی علیه دمشق است.

بر اساس این گزارش به دنبال افزایش نفوذ گروه تروریستی داعش در داخل یرموک و ناکامی های النصره، درگیری و جنگ میان تروریست ها هم اکنون بیشتر مناطق اردوگاه یرموک را دربر گرفته و تروریست های داعش کنترل بسیاری از مناطق تحت تصرف النصره را به دست گرفته اند.

یکی از ساکنان این اردوگاه به خبرنگار العالم گفت: داعش و النصره به مناطق مختلف یرموک نفوذ کرده اند و هر روز درگیری های شدیدی میان آنها در حوالی خیابان های یافا و حیفا روی می دهدد که هدف آن کنترل بخش بیشتری از این مناطق است.

حسام زیدان خبرنگار العالم در این گزارش خاطرنشان کرد، فدائیان جبهه خلق فرماندهی کل، در آمادگی کامل به سر می‌برند و همواره اوضاع را رصد می کنند تا به هرگونه تلاش تروریست ها برای نفوذ یا نزدیک شدن به مواضع این جبهه در داخل اردوگاه یرموک پاسخ دهند.

در این گزارش دوربین شبکه خبری العالم میزان آمادگی نیروهای مقاومت فلسطین در داخل ارودگاه را از نزدیک به تصویر کشیده است.

یکی از نیروهای مقاومت مستقر در یرموک به العالم گفت: ما در پایگاه های خود در این اردوگاه آماده ایم و تحرکات و درگیری های تروریست ها را رصد می کنیم تا در صورت لزوم وارد عمل شویم.

یک فرمانده میدانی مقاومت در این اردوگاه یادآورشد: هرگونه تعرض تروریست های داعش و النصره به مواضع جبهه خلق فرماندهی کل در یرموک، توسط مقاومت با قاطعیت پاسخ داده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، ویرانی گسترده در مناطق، خیابان ها و کوچه های اردوگاه یرموک به روشنی بیانگر میزان خسارت و گستردگی درگیری ها در آن است. سکوت مرگبار حاکم بر ویرانه ها هر از گاهی تنها با صدای مصمم رزمندگان جبهه خلق فرماندهی کل شکسته می شود؛ رزمندگانی که با روحیه ای عالی، برای مقابله با هرگونه تهدید از سوی داعش و النصره آماده اند.

213-211-9

پربیننده ترین خبرها