آل سعود در ردیف رژیم های تروریستی؛

هشتگ جهانی #رژیم ـ سعودی ـ تروریستی

هشتگ جهانی #رژیم ـ سعودی ـ تروریستی
جمعه 17 ارديبهشت 1395 - 09:55

العالم - فعالان و وبلاگ نویسان در شبکه های اجتماعی در مورد قرار دادن نام حکومت آل سعود در فهرست جهانی تروریسم به نظرسنجی پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این اقدام در چارچوب کمپین جهانی راه اندازی شده از سوی ائتلاف چهاردهم فوریه بحرین برای قرار دادن نام حکومت آل سعود در ردیف رژیم های تروریستی انجام گرفته است.

دست اندرکاران این کمپین هم اکنون در حال رصد کردن مشارکت گسترده مردم در این نظر سنجی هستند که با عنوان هشتگ #رژیم – سعودی – تروریستی برگزار شده است.

آنها به جنایت های حکومت سعودی در بحرین، یمن، سوریه و عراق و حمایت از تروریست ها و گروه های مسلح اشاره کرده و از مردم خواستند تا به این سوال پاسخ دهند: "آیا از درج نام رژیم سعودی در فهرست جهانی تروریسم حمایت می کنید؟ "

ستاد فرماندهی "گردان های سربازان امام" یکی از شاخه های نیروهای داوطلب مردمی عراق (الحشد الشعبی) با صدور بیانیه ای از ملت این کشور خواست تا به منظور یاری شهدا در این نظرسنجی مشارکت کنند.

بیانیه مزبور از کشتار پادگان نظامی اسپایکر که طی آن بیش از 1700 نفر از دانشجویان جوان دانشکده نظامی پرواز به طرز فجیعی به دست تروریست های داعش شهادت رسیدند، به عنوان یکی از نمونه های جنایات رژیم سعودی در عراق نام برده است.

برای مشارکت در این نظر سنجی روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.surveymonkey.com/r/73RRBM9

 

209-211-9

پربیننده ترین خبرها