شهردار پیشین لندن: اتحادیه اروپا پیرو هیتلر است

شهردار پیشین لندن: اتحادیه اروپا پیرو هیتلر است
يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 - 19:22

العالم - شهردار پیشین لندن که برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تلاش می کند، گفت: اتحادیه اروپا پا جای پای آدولف هیتلر و ناپلئون بناپارت می گذارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  " بوریس جانسن " گفت: اتحادیه اروپا سرنوشت ناخوشایندی خواهد داشت زیرا برای تبدیل این اتحادیه به کشوری بزرگ با دولتی واحد، تلاش ناکامی دارد.
روزنامه انگلیسی تلگراف امروز (یکشنبه) به نقل از جانسن گزارش کرد: ناپلئون، هیتلر و دیگران تلاش کردند که اروپا را به کشوری واحد تبدیل کنند، ولی سرنوشت ناخوشایندی برایشان پیش آمد.
جانسن افزود: اتحادیه اروپا فاقد دمکراسی و انسجام است و سرانجامی بجز شکست برایش متصور نیست. 
شهردار پیشین لندن اعلام کرد: اختلاف های کشورهای عضو اتحادیه اروپا زمینه را برای افزایش نفوذ آلمان در داخل اتحادیه و به دست گرفتن بخش اقتصادی ایتالیا و تخریب اقتصاد یونان فراهم کرده است.
جانسن، یکی از خوش شانس ترین نامزدها برای جانشینی "دیوید کامرون" نخست وزیر انگلیس است و مهمترین عضو کمپین "خروج (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا)" است.
همه پرسی درباره خروج یا عدم خروج انگلیس از اتحادیه اروپا روز 23 ژوئن 2016 برگزار خواهد شد.
کامرون که عضو کمپین "ماندن (ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا)" است، می گوید که انگلیس با ماندن در عضویت اتحادیه اروپا امن تر، بانفوذتر و مرفه تر می شود. 
کمتر از 6 هفته به همه پرسی ماندن یا نماندن انگلیس در عضویت اتحادیه اروپا مانده است.
طبق آخرین نظرسنجی ها نیمی از مردم انگلیس طرفدار ماندن کشور خود در عضویت اتحادیه اروپا هستند و نیمی دیگر خواهان خروج کشورشان از عضویت این اتحادیه می باشند.

214-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها