گاردین فاش کرد:

سوء استفاده از کودکان پناهجو در فرانسه

سوء استفاده از کودکان پناهجو در فرانسه
دوشنبه 24 خرداد 1395 - 14:23

روزنامه انگلیسی گاردین فاش کرد که کودکان پناهجو در فرانسه در معرض سوء استفاده و آزار قرار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه گاردین روز دوشنبه در گزارشی از سوء استفاده از کودکان در اردوگاههای پناهجویان در فرانسه در مقابل قاچاق آنها به انگلیس سخن گفت.

این گزارش به تحقیقات سازمان یونیسف اشاره می کند که در آن هشدار داده شده است کودکان در دو اردوگاه کالی و دنکرک در فرانسه در معرض سوء استفاده جنسی قرار دارند و قاچاقچیان آنها را مجبور به ارتکاب جرم در مقابل وعده وارد کردن آنان به انگلیس می کنند.

این تحقیقات روز پنجشنبه منتشر خواهد شد و حاوی مصاحبه های انجام شده با کودکان پناهجو در طول شش ماه درخصوص اوضاع معیشتی آنها در اردوگاه و برخورد آنها با پیرامون خودشان است.

زندگی سیاه کودکان پناهجو در فرانسه

به نوشته گاردین، این گزارش تصویر سیاهی از زندگی کودکان در اردوگاه پناهجویان در شمال فرانسه می دهد و اشاره می کند که آنها را در مقابل وعده گسیل به کشور انگلیس، وادار به پذیرش خشونت جنسی می کنند.

گاردین افزود: به گفته سازمان "شهروندان" انگلیس، 150 کودک اردوگاه کالی خویشاوندانی در انگلیس دارند و اقدامات برای ورود آنها به انگلیس ممکن است یکسال کامل طول بکشد. این سازمان درحال تلاش برای کمک به این کودکان است.

به نوشته گاردین، سازمان شهروندان اشاره می کند که کودکان پناهجو در کالی بدون سرپرست هستند و از سه سال پیش تحصیل آنها متوقف شده است.

6 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها