اعتراض ائتلاف 14 فوریه به جلوگیری از سفر فعالان به ژنو

اعتراض ائتلاف 14 فوریه به جلوگیری از سفر فعالان به ژنو
دوشنبه 24 خرداد 1395 - 15:01

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جلوگیری حکومت آل خلیفه از سفر گروهی از فعالان حقوق بشر و خانواده های شهدا از جمله پدر شهید علی مشیمع را به ژنو برای شرکت در سی و دومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه هدف از این اقدام ظالمانه را بستن دهان ها و در تنگنا قرار دادن فعالان حقوق بشر و سرپوش گذاشتن بر تجاوزات گسترده حکومت آل خلیفه دانست و از نقش مهم فعالان حقوق بشر در انتقال اوضاع و حوادث بحرین از جمله سرکوب و مجازات شهروندان تمجید کرد.

این ائتلاف تاکید کرد که همه این اقدامات و تلاش های نومیدانه با شکست مواجه خواهد شد زیرا از چهره واقعی حکومت آل خلیفه پرده بر می دارد و دروغ بودن ادعاهای آن را فاش می کند.

یادآور می شود حسین رضی عضو مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه تویتر خود نوشت: مقامات امنیتی دیروز (یکشنبه) در فرودگاه بین المللی بحرین بدون ارائه دلیل از سفر او و ابتسام الصائغ دیگر فعال بحرینی به ژنو جلوگیری کردند.
منابع حقوق بشر اعلام کردند: به پدر شهید علی مشیمع و ابراهیم الدمستانی عضو دیده بان حقوق بشر بحرین نیز اجازه سفر داده نشد.
چند روز پیش نیز مقامات بحرین از سفر طه الدرازی پزشک و همسرش به لندن جلوگیری کردند.
مرکز حقوق بشر بحرین اقدام مقامات این کشور برای جلوگیری از سفر هیئت حقوق بشر به ژنو به منظور شرکت در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد را محکوم کرد و خواستار تضمین کافی برای فعالیت مدافعان حقوق بشر در داخل یا خارج بحرین شد.

204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها