هزینه‌های سنگین در آمریکا برای اسلام هراسی

هزینه‌های سنگین در آمریکا برای اسلام هراسی
سه شنبه 1 تير 1395 - 15:22

انتشار نتایج گزارش تحقیق صورت گرفته در باره اسلام هراسی در آمریکا حاکی است که از سال 2008 تا 2013 مبلغ 205 هزار دلار از سوی 33 گروه آمریکایی ضد اسلامی برای ایجاد تنفر و اسلام ستیزی هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روسیا الیوم، شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی " کر" و مرکز نژاد و جنسیت دانشگاه کالیفرنیای برکلی آمریکا در تهیه این گزارش موسوم به "مقابله با ترس" مشارکت داشتند.

فعالیت 74 گروه اسلام هراسی در آمریکا

دراین گزارش به 74 گروه فعال در زمینه ترویج اسلام هراسی در آمریکا اشاره شده که هدف اصلی دستکم 33 گروه از آنان، تشویق تعصبات و کینه توزی علیه اسلام و مسلمانان است.

دراین گزارش به هدف قرار گرفتن 78 مسجد در سال 2015 اشاره شده که از زمان ابتدای پیگیری این حوادث در سال 2009، بالاترین حملات در این زمینه بوده است.

در این گزارش به منبع مالی این سازمانهای ضد اسلامی اشاره ای نشده است.

اسلام هراسی تهدید جان مسلمانان و شهروندان آمریکایی

"نهاد عوض" مدیراجرایی شورای روابط آمریکایی ـ اسلامی گفت: اسلام هراسی به بالاترین حد خود رسیده است، اما پس از کشته شدن شماری از مسلمانان در سالهای اخیر و تکرار حملات تنفرآمیز و حمله به شمار زیادی از مساجد، روند نزولی پیدا کرد.

وی که در کنفرانس مطبوعاتی سخن می گفت با اشاره به این گزارش، در خصوص حفظ جان مسلمانان، خانواده و کودکان آنان و همچنین میلیون ها آمریکایی ابراز نگرانی و همه اشکال تندروی و تنفررا رد کرد.

217 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها