عامل انفجار انتحاری آلمان با داعش بیعت کرده بود

عامل انفجار انتحاری آلمان با داعش بیعت کرده بود
دوشنبه 4 مرداد 1395 - 19:09

العالم - مسؤول امور داخلی ایالت باواریای آلمان گفت که عامل حملۀ انسباخ با داعش بیعت کرده و در پایگاههای اجتماعی از قصد خود برای انتقام از آلمانی ها پرده برداشته بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از دویچه وله، "یوآکیم هرمن" گفت: «پس از بررسی تلفن همراه این تروریست که یک پناهندۀ سوری بود، مشخص شد که وی با داعش بیعت و اعلام کرده بود که به زودی به یک اقدام انتقام جویانه دست خواهد زد».
وی افزود: «در تلفن همراه این شخص یک فایل ویدیویی وجود دارد که وی در آن نسبت به داعش اعلام وفاداری کرده و قسم خورده که از آلمانی ها به دلیل کشتن مسلمانان انتقام بگیرد».
عامل انفجار انسباخ که درخواست پناهندگی اش در آلمان رد شده بود، از فوریۀ 2015 اجازۀ اقامت در آلمان داشت و دفتر امور مهاجرت و پناهندگان حدود دو هفته قبل از او خواسته بود که ظرف 30 روز آلمان را ترک کند.

در حادثه امروز انسباخ 12 نفر مجروح شدند و عامل انتحاری هم کشته شد؛ این سومین حادثه در طول یک هفته در ایالت باواریای آلمان است.
عصر روز جمعه هم یک جوان 18 ساله 9 نفر را در مونیخ به ضرب گلوله کشت؛ دوشنبۀ گذشته نیز یک پناهندۀ افغانی 5 نفر را در قطاری در آلمان مجروح کرد.
 202-201-220 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها