جزئیات کمک داعش به اردوغان برای سرکوب کودتا

جزئیات کمک داعش به اردوغان برای سرکوب کودتا
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 18:26

گزارش ها از مشارکت تروریست های داعش و جبهه النصره در سرکوب نظامیان و مخالفان درترکیه به دستور مستقیم " رجب طیب اردوغان " رئیس جمهوری این کشور حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع نزدیک به حزب عدالت و توسعه ترکیه ( آک پارتی) اعلام کرد" محمد علی صالح حسون " ملقب به " ابو آواب " که از سرکرده های گروه تروریستی داعش است، به همراه برخی از عناصر جبهه النصره از طرف شخص اردوغان برای سرکوب نظامیان و مخالفان درترکیه اختیار تام داشتند تا مخالفان را به فجیع ترین شکل ممکن سرکوب کنند و درس عبرتی به دیگران بدهند تا آرامش به ترکیه بازگردد.

پیش از این خبری منتشر شده بود که بیان می کرد ابو آواب سه روز قبل از کودتای ترکیه در25 تیر، برای مذاکره با برخی از مسئولان اخوان المسلمین در دیاربکر بوده است.
سه روز بعد از کودتای نظامیان درترکیه نیز ابو آواب به همراه عده ای از جنگجویان داعش در حال ورود به یکی از ساختمان های پلیس استانبول مشاهده شده بود.
این درحالیست که بعضی از سایت ها و رسانه های ترکیه ظهر روز شنبه (صبح روز پس از کودتا) خبرهایی را درباره سربریدن تعدادی از سربازان و نظامیان ترکیه درمنطقه Boghaz  منتشر کرده بودند.

215-220

پربیننده ترین خبرها