معاون دبیرکل جمعیت وفاق تاکید کرد:

محاکمه آیت الله قاسم بیانگر تفکر تکفیری آل خلیفه است

محاکمه آیت الله قاسم بیانگر تفکر تکفیری آل خلیفه است
پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 14:57

معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین گفت: حکومت بحرین با اقدامات خود علیه شعائر دینی شیعیان و محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بارز شیعه این کشور، کینه توزی و رویکرد طائفه ای و اندیشه تکفیری خود را ثابت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، شیخ حسین الدیهی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر افزود: همچنانکه روحانیون در سخنرانی های خود خاطرنشان کردند، محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم، محاکمه مذهب شیعه و احکام و واجبات آن به شمار می رود.

وی تصریح کرد: این اقدام حکومت آل خلیفه، یک نمایش مسخره جدید و تجاوزی آشکار علیه شرع مقدس اسلام است. حکومت آل خلیفه با قوانین ساختگی خود، وجوه شرعی را به دلیل نداشتن مجوز رسمی، نامشروع تلقی کرده است. این اقدام منامه بیانگر توطئه خطرناک حکومت بحرین است که مدتها است مذهب شیعه را آماج حملات خود قرار داده است.

الدیهی هشدار داد: حکومت بحرین با چنین اندیشه ای خود را از بین خواهد برد و نخواهد توانست ملت اصیل بحرین را از بین ببرد و سیاست احمقانه اش وبال گردنش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احضار این تعداد از روحانیون و بازداشت و بازجویی و محاکمه آنان حتی در دوران قیمومیت انگلیس بر بحرین نیز روی نداده است و همین امر ثابت می کند که آل خلیفه با یک خط مشی برنامه ریزی شده علما را هدف قرار داده است و این همان اندیشه تکفیری است که گروه تروریستی داعش در پیش گرفته است.
209-6
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها