همدستی تشکیلات خودگردان با اسرائیل در ترور فلسطینی‌ها

همدستی تشکیلات خودگردان با اسرائیل در ترور فلسطینی‌ها
پنج‌شنبه 7 مرداد 1395 - 22:46

سرویس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) اعلام کرد که با کمک اطلاعاتی تشکیلات خودگردان توانست محمد جباره الفقیه عضو گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را شهید کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد الفقیه در خانه ای در روستای صوریف در شمال شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری رود اردن پنهان شده بود که نظامیان صهیونیست پس از 7 ساعت نتوانستند وی را شهید کنند یا وارد خانه شوند، اما سرانجام با چند موشک ضد زره خانه را تخریب کردند و یک بولدوزر نیز خانه را روی سر این شهید فلسطینی خراب کرد.
یکی از افسران ارتش اسرائیل امروز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو سراسری این رژیم گفت: عملیات تعقیب محمد الفقیه عملیاتی بسیار پیچیده بود و بیش از یک ماه طول کشید و ده ها نیروی شاباک در این عملیات مشارکت داشتند و در این مدت مکالمات تلفنی خویشاوندان و دوستان الفقیه کنترل می شد.
این افسر اسرائیلی افزود: شاباک سرانجام توانست سه شنبه شب گذشته خانۀ محل اختفای محمد الفقیه را با کمک اطلاعات دریافتی از تشکیلات خودگردان فلسطین شناسایی و محاصره کند. نیروهای اسرائیلی پس از محاصره خانه شروع به تیراندازی کردند که محمد الفقیه نیز متعاقباً شروع به تیراندازی کرد و ارتش اسرائیل سپس از موشک های ضد زره برای تخریب خانه استفاده کرد که این امر باعث کشته شدن الفقیه شد سپس یک بولدوزر بزرگ خانه را که سه طبقه بود، خراب کرد.
محمد الفقیه و چند  فلسطینی دیگر به علت قتل یک خاخام صهیونیست به نام میکی مارک در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین عُتنیئِل در جنوب کرانه باختری رود اردن در روز اول ژوئیه 2016 تحت تعقیب شاباک بودند. 

 214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها