"اسراییل" لباس تیم المپیک فلسطین را توقیف کرد!

چهارشنبه 13 مرداد 1395 - 13:18

رژیم صهیونیستی لوازم و وسایل تیم فلسطینی شرکت کننده در بازی های المپیک ریو، از جمله لباس فرم این تیم را که برای مراسم افتتاحیه طراحی شده بود، توقیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "روسیا الیوم"، جبریل رجوب، رئیس کمیته المپیک فلسطین با بیان این مطلب، درباره تهیه لباس و وسایل جایگزین آن هم در حالی که 3 روز به شروع مراسم افتتاحیه بازی های المپیک در ورزشگاه ماراکانا در ریودوژانیرو مانده است، به خبرگزاری فرانسه گفت: "این کار هزینه های مالی سنگینی را بر ما تحمیل کرد. ما برای تأمین لباس و وسایل جایگزین، در مدت زمان مناسب در حال تماس با شرکت چینی اسپانسر هستیم."
رجوب افزود: "رژیم اسرائیل به بهانه مسائل امنیتی همچنین مانع پیوستن عصام قشطه، رئیس هیئت فلسطینی -که در غزه به سر می برد- به تیم اعزامی فلسطین به ریو شده است. این در حالی است که وی تقریبا هر ماه به خارج از غزه سفر می کند."
تیم فلسطین 6 ورزشکار دارد که عبارتند از: میاده الصیاد، 23 ساله، دونده دوی ماراتن؛ به گفته رجوب، وی پرچمدار تیم فلسطین در مراسم افتتاحیه خواهد بود. همچنین محمد ابو خوصه، 23 ساله، دونده دوی یکصد متر است.
در رشته شنا نیز احمد جبریل، 24 ساله، در شنای 200 متر آزاد و میرای اطرش، 22 ساله در شنای 50 متر آزاد، نمایندگان فلسطین خواهند بود.
در رشته سوارکاری، کریستین زمیرمن، 54 ساله نماینده فلسطین است. وی یک آلمانی تبار است.
سیمون یعقوب نیز در رشته جودو در المپیک ریو حضور خواهد داشت.
رجوب خاطرنشان کرد که حضور 6 ورزشکار در 4 رشته ورزشی در بازی های المپیک برای فلسطین یک رکورد محسوب می شود.
این ششمین بار است که فلسطین در بازی های المپیک شرکت می کند. فلسطین برای اولین بار در المپیک آتلانتا در سال 1996، شرکت کرد.

208 ـ 211

پربیننده ترین خبرها