محاصره تروریست ها در دانشکده های نظامی حلب +ویدیو

سه شنبه 19 مرداد 1395 - 12:41

حلب (العالم) ـ ارتش سوریه با محاصره تروریست ها در دانشکده های نظامی حلب، محل استقرار افراد مسلح جیش الفتح در الراموسه و دانشکده های نظامی و منطقه هزار و هفتاد را زیر آتش حملات خود گرفته است.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از حلب گزارش داد، ارتش خطوط امدادرسانی افراد مسلح به سوی مناطق شرقی را که از منطقه شیخ سعید و الراموسه آغاز و به دانشکده های نظامی حومۀ جنوبی منتهی می شود، زیر نظر دارد و تلفات سنگینی نیز به آنان وارد کرده است.

بنابر این گزارش حملات ارتش سوریه به گروههای مسلح در طول محورهای درگیری از الراموسه تا دانشکده های نظامی و منطقه هزار و هفتاد و هم چنین مدرسه الحکمه  ادامه دارد.

این حملات تاکنون به کشته شدن بیش از 200 نفر از افراد مسلح تروریست منجر شده است که برخی از آنان تبعه کشورهای دیگر هستند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در گفت وگو با خبرنگار العالم گفت: ارتش در حال تدارک حملات هوایی و توپخانه ای برای حمله به مراکز افراد مسلح، انهدام خودروهای آنان و بازپس گیری مناطق محاصره شده از جمله دانشکده های نظامی و منطقه هزار و هفتاد است.

محاصره تروریست ها در دانشکده های نظامی

ارتش سوریه توانست با تدارک حملاتی که چندی پیش صورت داد، به خطوط امدادرسانی افراد مسلح در مناطقی از حومۀ حلب و ادلب دسترسی یابد، و آن را زیر نظر بگیرد و با سلاح های مختلف خودروهای آنان را هدف قرار دهد که به نوعی آنان را داخل دانشکده های نظامی محاصره کرده است.

یکی از نیروهای ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: زیر نظر گرفتن محور افراد مسلح و راههای امدادرسانی و انهدام خودروهای آنان ادامه دارد و جلوی پیشروی آنان به سوی محورهای ارتش عربی سوریه و کمیته های مردمی گرفته شده است.

گروههای مسلح توانستند پس از درگیری هایی که با شدیدترین تلفات همراه بود، گذرگاهی به عرض 900 متر را به سوی مناطق شرقی ایجاد کنند، اما حتی این گذرگاه زیر آتش ارتش سوریه قرار دارد و طبق اعترافات خودشان گذرگاه نظامی ناامنی به شمار می رود.

این در حالی است که ارتش سوریه عملیات فرسایشی گسترده ای را از مدرسه الحکمه تا الراموسه و بازپس گیری کامل این منطقه به سوی افراد مسلح آغاز کرده است.

217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها