فاز جدید وادادگی تشکیلات خودگردان..

تشکیلات‌خودگردان،مردم‌ فلسطین را خلع‌سلاح می‌کند

تشکیلات‌خودگردان،مردم‌ فلسطین را خلع‌سلاح می‌کند
جمعه 29 مرداد 1395 - 18:38

فاز جدید همکاری امنیتی تشکیلات خودگران با رژیم اشغالگر صهیونیستی، 4 کشته داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تشکیلات خودگردان در جهت خلع سلاح مردم کرانه باختری، برنامه ای تحت عنوان جمع آوری سلاح های فاقد مجوز را در دستور کار قرار داده است که اجرای این طرح، خشم فلسطینی ها را برانگیخت.
مردم منطقۀ قدیمی نابلس، در واکنش به اجرای این طرح، با نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین درگیر شدند و در این درگیری که همچنان ادامه دارد، دو تن از فلسطینی ها و دو تن از نیروهای تشکیلات خودگردان کشته شدند.
پلیس تشکیلات خودگردان تاکید کرد که قاطعانه به اجرای برنامۀ بازرسی خانه ها به دنبال سلاح ادامه خواهد داد تا سلاح هایی را که از دورۀ انتفاضۀ دوم به دست مردم افتاده است، جمع آوری کند.
"اکرم الرجوب" استاندار شهر نابلس دربارۀ این درگیری گفت: افراد "قانون شکن" به نیروهای ما تیراندازی کردند، نیروهای ما نیز به آن ها تیراندازی کردند.
گروه های مقاومت فلسطینی همواره منتقد همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی بوده اند و این همکاری امنیتی را مهم ترین مانع در برابر عملیات ضد صهیونیستی می دانند.
زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین، آکنده از مبارزان گروه های مختلف مقاومت فلسطین است که پیش از انجام عملیات ضد صهیونیستی، توسط تشکیلات خودگردان بازداشت شده اند.

205

 

پربیننده ترین خبرها