نماز جمعه بحرین بعد از 6 هفته ممانعت آل‌خلیفه

نماز جمعه بحرین بعد از 6 هفته ممانعت آل‌خلیفه
جمعه 12 شهريور 1395 - 21:41

مقاومت اهالی منطقه "الدرّاز" در غرب منامه پایتخت بحرین بعد از 6 هفته جلوگیری آل خلیفه از ورود صدها نمازگزار به این منطقه به ثمر نشست و آنان امروز نماز جمعه را در مسجد امام صادق (ع) برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "سید محسن الغریفی" استاد حوزه توانست وارد منطقه الدراز شود و نماز جمعه به امامت وی در مسجد امام صادق (ع) برگزار شد.  

الغریفی گفت: منبر این مسجد منبر خیر و صلاح برای وطن، مردم، رشد و اصلاح است و هرگز منبر فتنه، شر، تحریم یا تخریب نبوده، آنچه از این منبر گفته شده دغدغه های جامعه و وطن است.

وی خاطر نشان کرد که همه ما برای وطن و مردم آن خیر می خواهیم و راضی به شر یا وارد شدن ضرر به دیگران نیستیم و اقامه نماز جمعه در واقع ادای فریضه شرعی است.

الغریفی تصریح کرد: مصلحت وطن به معنای حمایت از اماکن مقدس و اشخاصی است که خواستار پیشرفت، شکوفایی و خیر هستند؛ بنا بر این منافع ملی در گرو اجرای احکام صادره از منبرهای دینی، روحانیون و مخلصینی است که همه فرزندان این وطن بوده و اولویت آنان مصلحت، امنیت و ثبات وطن است.

بنابر این گزارش، اهالی منطقه "الدراز" در غرب منامه پایتخت بحرین در اعتراض به جلوگیری آل خلیفه از ورود صدها نمازگزار به این منطقه و ممانعت از برگزاری نماز جمعه در مسجد "امام صادق (ع)" که از 6 هفته قبل ممنوع شده است، تظاهرات کردند.


206 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها